:: SALAM PMUKM::

5 Januari 2011- Barisan pucuk kepimpinan PMUKM sesi ini,mengucapkan Tahniah! kepada Prof. Madya Dr Khaidzir Hj Ismail di atas perlantikan beliau sebagai Pengarah, Pusat Perkembangan Pelajar berkuatkuasa serta merta. Mengulas berkaitan pelantikan ini, Timbalan Presiden PMUKM, Saudara Hazwan Hamidon mengharapkan kerjasama daripada mahasiswa/i UKM dan tenaga kerja lain juga mestilah mantap agar pengurusan PPP di bawah Prof. Madya Dr Khaidzir Hj Ismail menjadi lebih baik. InsyaALLAH.


Semalam, 4 Januari 2011, Selasa, telah diadakan satu Taklimat Pelaksanaan Kokurikulum Berkredit Berasaskan Kontrak Pembelajaran bersama barisan kepimpinan MPP dan jaksa-jaksa kolej. Taklimat yang diketuai oleh Prof Dato' Ir. Dr Hassan Basri, TNC Akademik & Antarabangsa bersama PPP mengenai pemurnian sistem Ko-kurikulum HX kepada KONTRAK PEMBELAJARAN mendapat maklum balas yang baik daripada saf kepimpinan pelajar. Kod terbaru untuk Ko-K ini adalah HHHC9118.


Satu Taklimat Perlaksanaan Ko-Kurikulum Berasaskan Kontrak Pembelajaran yang akan diadakan seperti butiran berikut :

Tarikh : 7 Januari 2011 (Jumaat)

Masa : 8.00 Malam

Tempat : Dewan Serbaguna, KTSN

Ahli : Pelajar Tahun 1, KKL

Tarikh : 8 Januari 2011 (Sabtu)

Masa : 9.00 pagi

Tempat : DECTAR

Ahli : Semua Pelajar Tahun 1 Kampus Bangi

Tujuan taklimat ini diadakan adalah untuk memberikan penerangan perlaksanaan ko-kurikulum berkredit berasaskan Kontrak Pembelajaran. Semua pelajar tahun 1 diWAJIBkan hadir.

Taklimat/perjumpaan ini turut dihadiri oleh Timbalan Naib Canselor Hal Ehwal Akademik & Antarabangsa - Prof. Dato' Ir. Dr. Hassan basri. Diharapkan sistem terbaru ini, mendapat sambutan yang baik daripada semua pihak.


MAHASISWA TUNJANG ASPIRASI UNIVERSITI



1 Response for the "TAHNIAH!! & HHHC9118"

  1. Alhamdulilah..rasanya Dr Khaidzir lebih baik dari Dr Kadderi,
    tp apa status Kak Ayu ek?
    dia kena pecat ke??

Post a Comment